środa, 17 lipca 2019

40. I'm back


 Cześć, ciężko wraca się po takiej przerwie...Wydaje mi się jednak, że ta przerwa była mi potrzebna. Był moment, kiedy to byłam bardzo aktywna i starałam się być bardzo systematyczna i myślę, że ta systematyczność stała się obowiązkiem, który musiałam spełnić tak bardzo, że stałam się tym zmęczona. Powoli wracam do bloga i zabieram się do niego z nowymi pomysłami, lecz z lekkością i swoboda dodawania postów.
Na ten czas zebrałam dla Was nagłówki, które wykonałam wcześniej, a gdzieś leżały w zachowanych plikach po resecie systemu. Nie mam pojęcia czy już znalazły się na tym blogu, ale wydaje mi się, że nie i jest to dobra okazja aby teraz Wam je pokazać.
Jak zawsze zachęcam do zostawienia po sobie jakiegoś śladu bo nie ukrywając to on popycha mnie do działania. 






|Jeśli chcesz zobaczyć pracę w pełnej okazałości, kliknij na obrazek|
Przed pobraniem czegokolwiek, pamiętaj o zapoznaniu się z regulaminem 



5 komentarzy:

  1. Cześć! Chciałam zapytać, czy przyjmujesz może zamówienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, przyjmuję. Jeśli chcesz taki złożyć to zapraszam do zakładki zamówienia. Pamiętaj o zapoznaniu się z regulaminem ;)

      Usuń
  2. Oj, jak ja cię rozumiem... Trudno jest po przerwie ruszyć tyłek i znów zaangażować się w coś tak, jak to robiło się przedtem. Jak już raz wypadnie się z rytmu, potrzeba mnóstwa czasu i motywacji, by znów go złapać. ;D

    Z notki najbardziej podoba mi się niebieski nagłówek, gdyż jest bardzo klimatyczny i ma ładny efekt dużego napisu. Chociaż na mój gust troszkę odnosi się wrażenie pustki, gdy się patrzy na te boki, w sensie przestrzeń "poza" tymi białymi poświatami. Pobawiłabym się tutaj w rozrzucenie paru mniejszych napisów w jasnym kolorze. Natomiast w tym drugim nagłówku nieco razi mnie czysta biel napisów... Ogólnie w większości przypadków radziłabym pobawić się nieco kryciem, żeby te napisy bardziej komponowały się i wyglądem, i kolorem z całością. ;D

    Pozdrawiam ciepło i dużo weny życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, ta motywacja ;) Dziękuję za miłe słowa i rady. Co do napisów absolutnie się z Tobą zgadzam, jest to też moja słaba strona. Jednak te nagłówki są robione nieco wcześniej i teraz wydaje mi się, że się z nimi poprawiłam i oswoiłam. Jak patrzę na te starsze prace to naprawdę napisy wyglądają dosyć tandetnie...
      Jeszcze raz dzięki za komentarz, pozdrawiam również!

      Usuń
  3. Wracaj, wracaj trzeba jakoś ożywić tą bloggsfere ;)
    Bardzo ładne prace <3 Najbardziej spodobał mi się ten drugi i ostatni, mają piękne kolorki <3
    Czekam na kolejny post, pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń

layout by oreuis [szablonarnia]