poniedziałek, 27 maja 2019

39. Why?

Przychodzę do Was z kolejnym postem. Dlaczego to tak długo trwało?
Po pierwsze nie mogłam się zebrać, a po drugie kompletnie nie umiem obsługiwać się programem Gimp. Dlaczego jedna praca? Nie wiecie ile trudności sprawiło mi jej robienie i jak namęczyłam się nad napisami, które wyglądają co najmniej gorzej. Kompletnie nie jestem rozeznana w tematyce Gimpa. Mam pobraną najnowszą jego wersję, ale jestem kompletnie zgubiona i nie wiem co się z czym je. Czuję się jakbym dopiero zaczynała pracować z takimi programami :D To była chyba moja najdłuższa praca jaką kiedykolwiek stworzyłam, a przynajmniej najmniej przyjemna. Nie jestem zbytnio zadowolona z efektu, ale stwierdziłam, że nie będę dłużej zwlekała i zostawiała bloga pustego na po raz kolejną ogromną przerwę bo może dacie mi jakieś wskazówki, które uprzyjemnią mi pracę zanim nie pojawi się na moim komputerze Photoshop :((
Głupio mi przychodzić z tylko jedna pracą, ale reszta naprawdę nie nadawała się do dalszego pokazu :)

Mówcie co na ten temat sądzicie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

layout by oreuis [szablonarnia]