piątek, 21 grudnia 2018

37. Marry christmas!

Znalezione obrazy dla zapytania snow gif
  Witam Was wszystkich ponownie! Po tak długiej przerwie nie wiem czy nie wyszłam z wprawy. Myślę, że moje powody nieobecności są Wam wszystkim znane albo chociaż domyślacie się czemu nic się tutaj nie pojawiało. Nie będę dwadzieścia razy powtarzać tego samego i po prostu przejdę do konkretów. Widziałam, że na wielu blogach jest zastój więc jeszcze się naczytacie tego wszystkiego. 
Co do zmian na blogu to na pewno jak zauważyliście notki nie będą się pojawiać regularnie, ale na pewno będą! Ja o Was nie zapomniałam. Mam jeszcze zamiar zmienić szablon bloga, ale tu muszę znaleźć osobę, która byłaby chętne do stworzenia go dla mnie ^^
Co do prac to szału nie ma, ale zbliżają się święta więc mam nadzieję, że znajdę chwilkę aby coś pokombinować dla Was. Możliwe, że będzie jakaś paczuszka :D 
Jeśli chodzi o grafikę w dzisiejszym poście to znalazłam wiele inspiracji, ale nie zdążyłam ich wszystkich zrobić na dziś, a że bardzo chciałam właśnie dzisiaj dodać posta póki mam siłę to nie mogłam czekać!
Z czego jestem zadowolona? Wreszcie mój poziom koloryzacji jest na takim stopniu, że jestem zadowolona. Mam nadzieję, że przypadnie Wam coś do gustu. Stwierdziłam również, że aby zrekompensować Wam tak długi zastój dam jakie dodatki. Liczy się?
A co u Was słychać? Opowiadajcie... Zima nadeszła (u mnie niedawno w końcu spadł śnieg!), cieszycie się?
Jak zwykle mile widziane Wasze komentarze i do usłyszenia <3








Gdybyśmy się już nie widzieli to życzę wszystkim zdrowych, spokojnych i wesołych świąt oraz szczęśliwego nowego roku!








8 komentarzy:

  1. Hej! Ale w tym poście u Ciebie pięknie. Bardzo podobają mi się układy w pracach. Kolorki i napisy też zdecydowanie na plusik. Szkoda tylko, że tak mało prac. Ale no cóż, ja wszystko rozumiem.
    Życzę Wesołych Świąt i czekam na kolejne posty od Ciebie.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Dziękuję za miłe słowa <3
      Pozdrawiam ciepło xx

      Usuń
  2. Hej <3 Myślę,że nie wyszłaś z wprawy:) Prace są śliczne,a moim faworytem jest ostatni nagłówek.
    Chętnie pomogłabym Ci z szablonem,jednak sama sobie z tym nie radzę.
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Dziękuję za miłe słowa ^^ Ahh te szablony, chyba muszę się w końcu nauczyć ich robić ;D
      Również pozdrawiam <3

      Usuń
  3. Nagłówki są świetne. Szczególnie pierwszy!
    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam za tak długą nieobecność na Twoim blogu! Mam nadzieję, że mi wybaczysz ♥
    Zakochałam się w sygnaturce z Robertem. Być może dlatego, że Tony Stark to życie. Reszta prac jest bardzo śliczna.
    Jeżeli chcesz to ja mogłabym wykonać szablon na bloga (jeżeli wykonasz do niego nagłówek, bo z tym to akurat ja mam problem xd)
    Pozdrawiam gorąco! xx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię ponownie <3 ja wszystko rozumiem i jestem wdzięczna, że w ogóle znajdujesz czas! Dzięki za miłe słowa.
      Co do szablonu to byłabym ogromnie wdzięczna, nagłówek będzie zrobiony <33 gdzie mam do wysłać?
      Pozdrawiam serdecznie xx

      Usuń

layout by oreuis [szablonarnia]