poniedziałek, 12 listopada 2018

36. Jest nadzieja!


  Witam. Ostatnio się nie popisałam, ale dzięki Waszym pracom wróciłam z głową pełną pomysłów i inspiracji! Wiem, że zawsze mogę na to liczyć.  Szkoda jednak, że na blogosferze zrobiło się tak kiepściutko z aktywnością, Jednak ja postanowiłam wziąć się w garść i stworzyłam oto tę notkę w 2 dni. I jak nigdy  od dawna, jestem w większości dumna z prac. Znalazły się dla Was także koloryzacje, choć ciągle pracuję nad tym. Chciałam stworzyć tekstury, ale to naprawdę nie łatwe zadanie. Podziwiam grafików za ich tworzenie i za tak świetny efekt końcowy.
Teraz coś z mojego życia...Naprawdę miałam masę obowiązków i nie wiedziałam czego się chwytać, ale powoli, po 3 miesiącach nauki wiem co i jak mam robić. Dlatego postaram się teraz poprawić swoją aktywność jak i wszystko co się nabroiło w prywatnym życiu ^^ Trzymajcie za mnie kciuki!
Mam nadzieję, że równie drastycznie podniosę swoją aktywność, jak spadła.





 











6 komentarzy:

  1. Zakochałem się w wszystkich pracach a ten 1 nagłówek skradl moje serce 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni nagłówek i pierwsza sygnaturka to moje faworyty <3 Ikonki również śliczne.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oesu, szablon z Daenerys. *.* Ogólnie prace cudne jak zwykle. <3

    OdpowiedzUsuń

layout by oreuis [szablonarnia]