niedziela, 4 listopada 2018

35. Brak wytchnienia...

Moi drodzy, zmotywowałam się, skupiłam i postanowiłam wstawić tutaj posta. Prac jest mało, jak zwykle, ale wiem, że zrozumiecie bo jak widać nie tylko świeci pustkami na moim blogu. Strasznie ciężki mam ten rok szkolny...nie przypuszczałam, że AŻ TAK nie będę miała czasu. Co prawda w weekend zawsze znajduje czas na granie w gry i jazdę konną ^^ Dziękuję za współpracę Moherowej Smerfetce <3 bo jak zwykle mnie nie zawodzi ze współpracami, i to dzięki niej pojawi się tutaj ich więcej! (Tak naprawdę bez tego nie byłoby posta). Jako iż niedawno był okres halloween, prace są w ciemniejszej kolorystyce. W tym roku SZCZEGÓLNIE zirytowały mnie małe dzieci pukające co sekunda do mojego mieszkania z zapytaniem: "cukierek albo psikus"...Czy tylko mnie to tak irytuje? U was też tak było?
Zapraszam do obejrzenia prac, jeśli ktoś jest chętny na współpracę to podawajcie w komentarzach gdzie mam się odezwać (jednak trzeba uzbroić się w cierpliwość).

Współpraca
Współpraca

ZAMÓWIENIE
Mam nadzieję, że się podoba, starałam się aby wszystko było zgodne z Twoimi prośbami. Pamiętaj przed pobraniem zapoznaj się z regulaminem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

layout by oreuis [szablonarnia]