wtorek, 16 października 2018

34.Żyje?


 Cześć moi drodzy! Wstyd tutaj do Was przychodzić po długiej przerwie z tak małą ilością prac. Niestety szkoła się zaczęła na dobre, jak widać nawet po innych blogach. Chciałam coś dla Was zrobić, ale brakuje mi czasu. Nawet kiedy coś już stworzyłam, to lądowało do kosza bo nie byłam z pracy zadowolona. Dodatkowo ciągle myślę czy kierunek jaki wybrałam jest dla mnie dobry i czy poradzę sobie na tym biol-chemie. Pierwsza klasa liceum to naprawdę jakaś UDRĘKA! Nie mam na nic siły, jednak próbuję nie zarywać nocek bo wiem, że to i tak mi nic nie da, a wolę być wypoczęta i myśląca na drugi dzień. Ale dość tu o mnie, co u Was słychać?
Co do prac to tak jak wspomniałam wcześniej nie mam za wiele, ale mam textury. Swoją drogą jestem z nich w  miarę zadowolona. Nie wiecie ile razy zabierałam się do ich robienia... Kompletnie mi nie wychodzą, ale tak bardzo chciałam coś dać od siebie dla Was abyście mieli z tego jakąś korzyść, że musiałam wybrać te najlepsze. Co o tym sądzicie?
Gdyby ktoś był chętny na współpracę, wysyłajcie mi swoje bazy ;) Bardzo chętnie je dokończę, jednak nie obiecuję dać swojej bazy. Dodatkowo musicie uzbroić się w cierpliwość jeśli mi wyślecie bo sami widzicie jak to ze mną teraz jest. Mam nadzieję, że coś przypadnie Wam do gustu.
Dobrze, nie zabieram Wam więcej czasu, do następnego <3







Aby pobrać, kliknij na obrazek





4 komentarze:

  1. Pierwsza synaturka jest prześwietna! Reszta prac również udana. Bardzo się cieszę, że (jak zaobserwowałam) robisz coraz lepsze teksturki :D

    Powodzenia w nauce i weny, dużo weny!


    Pozdrawiam,
    K z SG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Miło mi to słyszeć <33
      Pozdrawiam ciepło xx

      Usuń
  2. Hello!
    Trochę z opóźnieniem, ale oj tam. XD
    Prace. Są. Cudne.
    Najbardziej spodobała mi się pierwsza sygnaturka i nagłówek z Emilią Clarke. To chyba przez to, że lubię panią Clarke. ;P
    Ślę uściski!

    OdpowiedzUsuń

layout by oreuis [szablonarnia]