piątek, 21 września 2018

33. Jest progres!


Cześć. Jak się trzymacie? Co ciekawego u Was się dzieje?
U mnie masa pracy i jeszcze mniej wolnego czasu...Chciałam porządnie usiąść przed grafiką, ale się nie da. Dodatkowo remont w mieszkaniu nie pomaga temu wszystkiemu.
Mam dla Was ogromną chęć zrobienia texturek, ale niestety nie wiem ile razy się do tego przymierzałam, ale za każdym razem wychodziło to okropnie! Chyba jakieś fatum nade mną czuwa bo najpierw sygnaturki, teraz texturki!
Co do sygnaturek to z całego serca dziękuję prettysmilex za użtczenie mi swoich plików psd <3 <3 Myślę, że dzięki temu zyskałam nowe pomysły i inspiracje.
Chyba koniec mojego zbędnego gadania. Swoją drogą dajcie znać czy lubicie długie czy krótkie wstępy. Jeśli chodzi o mnie to długie wstępy uwielbiam czytać, ale mam wrażenie, że kiedy ja je piszę to nikomu się nie chce czytać.

Tak więc dzisiaj mam dla Was: Sygnaturki, z których bardzo jestem zadowolona, widząc to co się ostatnio działo, nagłówki (tutaj postawiłam w pierwszym na troszkę inny styl) i koloryzację.

Narzekałam ostatnio na temat małej ilości prac, jednak sama wiem po sobie, że kiedy notka jest zbyt obszerna to po pierwsze nie mam czasu na nią zajrzeć i się dokładnie wszystkiemu przyjrzeć, a po drugie, co dużo to niezdrowo :)












16 komentarzy:

  1. Hej!
    Dwie pierwsze sygnaturki są cudne, naprawdę! Z nagłówków pierwszy ma to coś w sobie ^^ Pobieram kolorki xx
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Mam nadzieję, że kolorki będą służyć.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Z sygnaturek pierwsza i trzecia jak najbardziej mi się podobają :>
    Pierwszy nagłówek również bardzo ładny. Musiałam się zastanowić chwilę, bo myślałam, ze gdzieś go już widziałam xD I tak patrzę, patrzę aż mnie olśniło, że przypomina mi bardzo mój - http://funkyimg.com/i/2LrxG.png :P

    Ogólnie post jak najbardziej udany :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3
      Ojejku, faktycznie z tym nagłówkiem! A zastanawiałam się (ponieważ ja czasem z różnych plików pds zapisuję jakieś napisy, stocki itd., a plik.lsd usuwam, żeby nie kordzilo mnie o zrobienie bardzo podobnego, a tu prosze!) Skąd mam te niektóre dodatki :P Jeśli myślisz, że jest to kopia albo coś to absolutnie nie, przypadkowe zdarzeie, ale mimo to bardzo przepraszam <33 jak tylko usiądę na komputer to wstawiam linka do Ciebie z podpisem wzorowania ^^
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Sygnaturki są świetne ♥ A z nagłówków to faktycznie pierwszy jest bardzo podobny do tego Scar XD
    Oba mi się podobają ale drugi bardziej, pewnie przez kolorystykę :p
    A co do koloryzacji to mam pytanie - z której strony jest zdjęcie sprzed nałożenia psd? Jestem lost ><
    I w ogóle chciałbym zaprosić na mojego nowego bloga przy okazji XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, wreszcie mi coś zaczęło wychodzić xd
      Oba zdjęcia są pobrane z Google :D wpisuje po prostu kadr z filmu I w przypadku pierwszego zdjęcia jest to kadr z filmu Był sobie pies.
      Na bloga oczywiście wpadnę <33

      Usuń
  4. Woooo <3
    Ładne te sygnaturki <3
    No no no. Same cudeńka. Mój faworyt to 3 sygnaturka. <3
    Z nagłówków 1 wymiata. Jestem nim zachwycona <3

    A ja akurat lubię czytać twoje długo wstępy. :3
    Ale to juz kwestia gustu. :3
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się, że moje wstępy Cię nie nudzą <33
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  5. Wszystkie prace śliczne,jednak moim faworytem jest drugi nagłówek i trzecia
    sygnaturka <3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj kochana ! <3
    U mnie też słabo ostatnio z czasem na bloga niestety :(( Ale przez poniedziałek i wtorek chcę coś potworzyć, bo akurat będę miała trochę wolnego czasu :D Nie wiem jak reszta, ale ja wstępy czytam :D
    Co do prac to twoje sygnatury są prześwietne! <3 Każda z osobna jest świetna! *.* Moimi faworytami są druga i ostatnia <33 Nagłówki również świetne! Ciekawy styl :**
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na więcej :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Co do stylu to próbuje eksperymentować i zobaczyć co wyjdzie ;)
      Również pozdrawiam <3

      Usuń
  7. Hej, kochana! ♥
    Wszystko jest bardzo ładne. Dwie pierwsze sygnaturki są moimi ulubieńcami na dziś, są cudowne!
    Osobiście bardzo lubię remonty, ponieważ uwielbiam zmieniać mój pokój (on zmienia się co najmniej raz na miesiąc). Aczkolwiek są one bardzo uciążliwe. I na początku robią jeszcze więcej bałaganu niż to konieczne :D I ja bardzo lubię czytać długie wstępy, ale też myślę, że moich nikt nie czyta xD
    Pozdrawiam cieplutko! xx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Jeśli chodzi o remont to jest związany z przeprowadzką, a to jest OGROMNIE wyczerpujące :) Ale pokoj tak samo lubię odświeżacz ale nie bardzo drastycznie xd
      Pozdrawiam również <3

      Usuń
  8. Jestem i ja :)
    Jak zwykle bardzo udane prace, choć przyznam, ze to pierwsza sygnaturka ma u mnie Mistrza i wygrała tę notkę :D

    Pozdrawiam!

    K z SG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 też mi się najbardziej podoba ^^
      Pozdrawiam xx

      Usuń

layout by oreuis [szablonarnia]