piątek, 7 września 2018

32.I'm so tired...



  Cześć wszystkim? jak Wam mijają pierwsze dni szkoły? Cały tydzień już za Wami, o jeden krócej do Wakacji!
Niestety wstyd pokazywać Wam się z tak małą ilością prac, zważając na to, że miałam dwa tygodnie. Jednak prawda jest taka, że cały ostatni tydzień Sierpnia pracowałam i nie dotykałam się do photoshopa, natomiast pierwszy tydzień nowej szkoły i przeprowadzka, czyli brak komputera też pokazały się we znaki jeśli chodzi o ilość prac. Mam nadzieję, że będę miała czas chociaż w weekend na następną notkę zrobić coś więcej. Gdyby nie współprace, ta notka byłaby jeszcze mniejsza. Dlatego serdecznie dziękuję Oreuis i Moherowej Smerfetce <3 
Zawsze trzeba myśleć pozytywnie, dlatego mam nadzieję, że będzie co raz lepiej. Trzymam oczywiście za Was kciuki co do szkoły!
Dodatkowo po raz pierwszy zrobiłam tekstury 100x100. Mam nadzieję, że się Wam spodobają.

Na podstawie instrukcji Ally



Nie jestem zadowolona z sygnatur, ale mam nadzieję, że któraś przypadnie Wam do gustu. Ostatnio nie mam pojęcia jak to się dzieje, ale sygnatury to moja zmora! Szukam inspiracji, pomysłów z różnych tutoriali, więc jeśli ktoś chciałby się podzielić (bo nie jestem w stanie przeszukać całego internetu w każdej chwili) to wysyłajcie mi linki. Będę bardzo wdzięczna <3

Współpraca z Moherową Smerfetką


Współpraca z Oreuis


11 komentarzy:

  1. Ja na szczęście mam jeszcze do października wolne, no powiedzmy że wolne bo 8 godzin praktyk to nie mało :D Według mnie taka ilość prac jest w sam raz, ja ostatnio tyle robię i jakoś nikt nie narzeka :D
    Mega podobają mi się 2 ostatnie sygnaturki <3 Cudne kolory!
    Co do nagłówków mega trudno wybrać faworyta, ale również 2 ostatnie podobają mi się najbardziej :)
    Pozdrawiam i czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pozazdrościć, ale jednak 8h to faktycznie nie malo ;) Dziękuję bardzo za miłe słowa <33 Co do prac to może jakbym była bardziej zadowolona to moje potrzeby byłyby zaspokojone jeśli chodzi o ich ilość :)
      Pozdrawiam również ^^

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sygnaturki wyszły Ci całkiem ładnie ostatnia to mój faworyt ^
      Nagłówki świetne współpraca z Oreuis podoba mi się najbardziej.Moją zmorą właśnie są nagłówki nie mogę się za nie zabrać;( Pozdrawiam i czekam na więcej <3

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo :) Kiedyś nagłówki też były dla mnie ciężkie do zrobienia
      , natomiast sygnaturki mogłam robić ciągłe...teraz na odwrót :P

      Usuń
  3. Hej ^^
    Czemu nie jesteś zadowolona z sygnaturek? Są naprawdę bardzo ładne :D Co do nagłówków to pierwszy jest śliczny ^^
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie jestem w 100% zadowolona z moich prac, a w ostatnim czasie jeśli mam na uwadze swoje sygnatury to krew mnie zalewa :D nie są takie jakbym chciała. Dziękuję bardzo za komentarz <3
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  4. Nagłówki w tej notce kradną me serducho <3
    I nie tylko dlatego, że jeden jest zrobiony ze mną ^^
    Sorrka, ze się spóźniłam z komentarzem, ale notkę widziałam od razu <3
    Po prostu czasami nie mam jak napisać <3
    ozdrawiam i czekam na kolejny post. Mam nadzieję, ze znajdziesz czas by tworzyć i następne sygnaturki będą ci sie bardziej podobały ( a te są serio fajne, wiec nie wiem co ci sie w nich nie podoba xD ) <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry wieczór! :D
    Mam wolną chwilę więc na spokojnie mogłam sobie cię odwiedzić :D I cieszę się, że to zrobiłam.
    Druga sygnaturka bardzo mi się podoba. Wygląda bardzo ciekawie, fajne kolorki i ciekawy układ napisów :D
    Drugi nagłówek kojarzy mi się bardzo z takimi chłodnymi dniami, jesień-zima, totalnie moje klimaty xD Więc to zdecydowanie mój faworyt. W trzecim natomiast podobają mi się te żywe kolorki. Cudeńko :D
    Ikon na razie nie tykam, ale jak się za nie kiedyś zabiorę, będę wiedziała gdzie się zwrócić po teksturki :D

    Mnóstwa weny życzę i wszystkiego dobrego <3

    OdpowiedzUsuń

layout by oreuis [szablonarnia]