piątek, 24 sierpnia 2018

31. Hello, is it me


Cześć! Powoli kończą się wakacje, tak naprawdę jest to przed ostatni weekend. Myślę, że w roku szkolnym przystopuje z cotygodniowym dodawaniem notek. Będą się pojawiały co dwa tygodnie. Może to i lepiej bo dzięki temu będziecie mogli podziwiać więcej prac. Ale koniec o nieprzyjemnościach.
Za tydzień będę jechała w teren konno, więc mega się cieszę! To tak naprawdę pierwsza taka moja dłuższa wycieczka konna  bo jak wiecie lub nie, jeżdżę konno. Pierwszy raz wsiadłam mając 5 lat (od dziecka KOCHAM konie i kiedy wsiadłam po raz pierwszy, więcej nie zamierzałam zsiadać), natomiast regularnie jeżdżę od 3. Zapowiada się udany weekend ^^ A co Wy planujecie?
Co do prac to w tym tygodniu myślę, że całkiem się przyłożyłam. Dajcie znać co sądzicie. Miałam przygotowaną nawet instrukcję różowej sygnaturki, ale w połowie jej tworzenia pozmieniałam trochę jej układ i nie miałam siły wszystkiego naprawiać. Lepiej się wziąć za coś nowego, od początku, dlatego zrobiłam instrukcję nagłówka. Jestem z niego zadowolona, dlatego mam nadzieję, że i Wam przypadnie do gustu.
Dajcie znać co byście chcieli w następnym poście.



 Napisy z 3 sygnaturce z instrukcji HANCHESTERII






Muszę Was strasznie przeprosić bo zauważyłam to wstawiając tego posta. Przy instrukcji została pominięta jedna textura. Jest ona wrzucona do dodatków, ale nie jest zawarta w instrukcji. Dlatego można wyszukać się tam pewnej niezgodności, ale mam nadzieję, że ją złapiecie i dojdziecie do ładu. Nie jest ona kluczowa, dlatego mam nadzieję, że mi wybaczycie. 


Kliknij na obrazek aby pobrać

Kliknij na obrazek aby pobrać
Kliknij na obrazek aby pobrać

Kliknij na obrazek aby pobrać




12 komentarzy:

  1. o mamo, jak tu jest pięknie.
    Kocham twój styl! Nagłówki są obłędne i każdy mi się podoba tak samo ale o jedną setną dwa pierwsze nagłówki bardziej XD Taka mało różnica ale jednak XD Nie mogę się napatrzeć. Na tym drugim nagłówku wygląda jakby ona wąchała tego kwiatka, bardzobardzobardzo podoba mi się ta kompozycja ♥
    Fajnie, że jeździsz konno. Kiedyś, dawno temu jak mieszkałam na wsi, miałam swojego konia - Gwiazdkę. Teraz niestety nie widziałam koni od dłuższego czasu... Za to częściej widuje LAME, serio. Prawdziwą, najprawdziwszą lamę XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo <3 bardzi mi milo i ciesze sie, ze moj styl Ci sie podoba! Faktycznie z tym naglowkiem tak to wyglada, jakos wczesniej tego niezauwazylam :P
      Haha, a z lama to fajnie :) Ja widzialam je tylko w zoo xd

      Usuń
  2. OOo koniarski weekend brzmi super. Mam nadzieję, ze się będziesz świetnie bawić. :3
    Różowa sygnaturka wygląda bosko. Chyba jednak zmiana wyszła jej na dobre.
    Kolory w drugiej sygnaturze są...ahhh <3 Bardzo w moim stylu, więc przemawiają do mnie <3
    W 3 sygnaturce napisy wyszły cudnie <3 Nagłowki też są meega <3 Kompozycja w 2 to jakiś nowy level <3333
    Pobieram teksturki i mam nadzieję, że niedługo znajde czas by skorzystać z twojej instrukcji.

    A tymczasem uciekam zanim cię zaserduszkuję na śmierć <3
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Jest mi bardzo miło <33 Mam nadzieję, że dodatki będą służyły ^^ Jak zrobisz coś z instrukcji, pochwal się swoim cudenkiem :)
      Pozdrawiam również xx

      Usuń
  3. Hej! Przychodzę się powypowiadać, i zrobię to w kilku punktach (bo jestem dziwna):
    1. Ikonki: są pomysłowe, mają ciekawą kolorystykę (lubiem niebiezki) i ogólnie bardzo do mnie trafiły :D
    2. Pierwsza sygnaturka jak dla mnie najlepsza, (poza niebiezkim lubiem fioletofy oztatnio) podoba mi się zagospodarowanie przestrzeni w pracy i jej lekkość: nie jest z niczym przesadzona.
    3. Nagłówki - ex aequo: 2 i 4. Chociaż chyba bardziej 4, ale nie jest zalinkowana odpowiednio :( przekierowuje do toturialu! Szkoda, chciałabym zobaczyć ją w pełnej okazałości.
    4. Tekstury: one na prawdę Ci wychodzą. Muszę przyznać, że aż zazdrość ściska mnie niekiedy (chociaż nie robię tekstur - nie mam do tego pomysłu ani serca xD).

    Pozdrawiam i weny życzę!

    K z SG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Rzeczywiście, nagłówek jest źle zalinkowany - już go poprawiam, dzięki za zauważenie błędu :)
      Również pozdrawiam XX

      Usuń
  4. Od zawsze chciałam nauczyć się jeździć konno *.* Ale jakoś mi to nie było chyba dane, bo do tej pory nic z tym nie zrobiłam :( Więc zazdro :D
    Ja także mam zamiar dodawać posty co dwa tygodnie. Mam więcej czasu na robienie grafiki, nie czuję presji czasu i nie robię niczego bo muszę, tylko dlatego, że chcę :D Prace wyszły ci ładnie. Pierwsza i przedostatnia sygnatura to moje faworyty <3 Natomiast jeśli chodzi o nagłówki to przede wszystkim ten trzeci <3 Tutorial ciekawy, chyba też na nowo się przekonam do ich pisania :D
    Pozdrawiam cieplutko kochana i zapraszam do siebie :* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki żebyś spróbowała kiedyś swoich sił w tej jeździe - to jest niesamowita sprawa! Co do tutoriali to średnio je lubię robić, trzeba być bardzo precyzyjnym i bawić się w takie głupotki ;) Ale chcę czasem dać coś od siebie :D
      Również pozdrawiam, ciepło XX
      Wpadnę na pewno do ciebie w wolnej chwilce :*

      Usuń
  5. Nie przypominaj mi o szkole, proszę.. Chcę wykorzystać ten tydzień jak bardzo się da.
    Bardzo lubię konie. Podejdę do nich, pogłaskam i dam sianko. Jednak jakoś boję się na nich jeździć. Jestem dziwnym człowiekiem, wiem xD
    Kocham Twój styl robienia nagłówków! Zdecydowanie pierwszy i drugi są moimi absolutnymi faworytami dzisiaj. I bardzo dziękuję za możliwość współpracy. Mam nadzieję, że to nie był ostatni raz ;D

    Pozdrawiam, Danni xx.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba na cos ponazekac, szkola do tego jest idealna ;) Dziekuje za mile slowa <3 Ja tez dziekuje i rowniez mam nadzieje, ze jeszcze bedziemy mogly stworzyc cos wspolnego.
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten szablonik główny jest prześliczny *.* A prace przecuuuuuudne <333 Pobieram materialy do nagłówka. Z nagłówków najbardziej podoba mi się ten z tutoriala oraz niebieski, a także 1 sygnaturka <3 zakochama się!! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Mam nadzieję, że dodatki posłużą ^^
      Pozdrawiam XX

      Usuń

layout by oreuis [szablonarnia]