sobota, 21 kwietnia 2018

16.Zmiany?


 Cześć jak tam u Was? Może są tu jacyś gimnazjaliści, jak Wam poszedł egzamin? 
W dzisiejszej notce mam dla Was: 3 koloryzację, 2 bannery i 4 sygnaturki. Postaram się od dziś, od tego posta, że w każdym kolejnym będę dla Was coś miała. Chociażby najmniejsza rzecz, ale żebyście mieli jakiś pożytek.

 Swoją droga zastanawiam się czy nie zmienić szablonu. Wiem,że niedawno takowy zmieniłam i UWIELBIAM ten który teraz jest, ale nie wiem czy nie jest za ciemnawy. Bardzo podoba mi się nagłówek, dlatego biję się z myślami... Jednak nowa pora roku, słonecznie na dworze to aż kusi, zwłaszcza, że ja na takie zmienne wystroje jestem podatna ^^
No ale na dziś starczy tego gadania i zapraszam do oglądania. Wiem, że miałam dla Was przygotować konkurs, ale cały czas o nim myślę, dlatego dajcie znać czy byłby ktoś chętny na konkurs odnośnie szablonu - wiem, że niełatwe zadanie, ale dlatego pytam się z uprzedzeniem bo może nie warto tracić czas na wymyślanie czegoś w tym kierunku, a wziąć pod uwagę coś innego.

SYGNATURYKI:
BANNERY:
                           
KOLORYZACJE:


bannery zawierają koloryzację z dzisiejszego posta



2 komentarze:

  1. Piękne sygnaturki! Pierwsza i trzecia to moje faworyty. Banery również mi się podobają! Ten drugi zwłaszcza. Jest przepiękny i ma cudne kolory ♥
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Również pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

layout by oreuis [szablonarnia]