poniedziałek, 16 kwietnia 2018

15.Napisy


Witam Was w kolejnym poście. Jak się czujecie? U mnie pogoda co raz lepsza, cieplutko i słonecznie. 
To dobrze choć nie pomaga mi to w zdawaniu egzaminów, które są przede mną. Trzymajcie za mnie kciuki. 
W tym poście przygotowałam zaległe zamówienie. Dziękuje za cierpliwość, mam nadzieję, że spełniłam Twoje oczekiwania. Pamiętaj o zapoznaniu się z regulaminem i oczywiście gdybyś chciała coś zmienić, pisz.


Swoją droga, robiąc do dzisiejszego posta uznałam, że muszę popracować nad dodawaniem napisów na swoich grafikach. To naprawdę dużo daje, a czasem ładnie zrobiona podstawę można zepsuć jedną literką. Napiszcie co o tym sądzicie i bardzo chętnie poczytam jakieś wskazówki, uwagi od Was. 
A teraz zapraszam do oglądania:





Zamówienie dla: SOVBEDLLY

Jako iż dawno nie dawałam paczek, mam dzisiaj dla Was dwie!




6 komentarzy:

  1. Piękny blend! Bardzo Ci za niego dziękuję. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, również pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Acepto y ajusto
    2 sygnaturka ma piękne kolory i jest moim faworytem spośród tej notki. Nagłówki wszystkie piękne jednak ten pierwszy kupił mnie swoją koloryzacja.
    Pobieram sobie stocki bo ich nigdy za dużo.
    Czekam na więcej! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, mam nadzieję, że przydadzą się i zrobisz z nich dobry użytek! Pozdrawiam również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam PNPG'sowe prace, więc najbardziej zachwycił mnie drugi blend, jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń

layout by oreuis [szablonarnia]