sobota, 7 kwietnia 2018

14.Nowość




 Cześć, cześć! Już lecimy z normalnym dodawaniem postów w weekend. Jak u Was pogoda? u mnie cieplutko, a na dodatek od poniedziałku do środy jadę do Krakowa. Może nabiorę nowych inspiracji? Kto wie...



Dzisiaj nie mam zbyt wiele dla Was, ale jest inna sygnaturka niż zazwyczaj, ponieważ jest sam napis. Myślę, że wyszło całkiem dobrze. Troszkę inny styl, ale nie każdy lubi postacie na pracach. Dajcie znać co o tym sadzicie.

No i kolejnym pomysłem moim dla Was to konkurs. Już od dawna chciałam go zrobić, ale nie jestem pewna czy będzie ktoś chętny. Piszcie w komentarzach co o tym sądzicie. 
A na dzisiaj niedużo bo 4 sygnaturki.






Która Wam się najbardziej podoba?

2 komentarze:

  1. Cześć, dziękuję za komentarz pod postem. Nie wiem czemu nie obserwuje bloga, już to nadrabiam!
    U mnie cieplutko choć dziś coś pochmurnie -.-
    O Kraków?? Zapraszam, akurat ja mieszkam w Krk :)
    Piękne sygnaturki. Moje faworyty to 3 przez piękny zielony kolor i 4 przez ten napis który mi się podoba.
    Nie wiem co to za konkurs, ale ja konkursy lubię więc chętnie zerknę :)
    Czekam na kolejny post. Mam nadzieję, że uda mi się regularnie komentować :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za obserwację i komentarz!
      W Krakowie byłam kilka razy, przepiękne miasto, tym razem zwiedziłam je od spokojniejszej strony.

      Co do dalszego komentowania serdecznie zapraszam miło jest posłuchać czyjeś komentarze od bardziej doświadczonego grafika ^^
      Pozdrawiam

      Usuń

layout by oreuis [szablonarnia]