poniedziałek, 30 kwietnia 2018

17.Konkurs


   Dzień dobry, witam Was w poście, który jest poświęcony konkursowi. Jeżeli jesteś zainteresowany, zapraszam dalej do przedstawienie zasad. Na wstępie powiem, że konkurs ma charakter graficzny, jednak nic nie staje na drodze spróbować wziąć udział osobom, które dopiero pierwszy raz zetknęły się z tym kryterium.

ZASADY:
1. Twoim zadaniem jest stworzyć szablon na bloga. To jak będzie wyglądał zależy już od Ciebie, daję wolną rękę.

Po skończeniu Twojego dzieła wysyłasz skończoną pracę do mnie. Kontakt znajdziesz na blogu pod zakładką kontakt, czyli tutaj.

Czas wysyłania: 14 maja 2018 godz. 12:00

REGULAMIN:
1.Musisz być obserwatorem mojego bloga.
2.Jeżeli bierzesz udział w konkursie wstaw na swoim blogu odnośnik do mojego bloga.
3.Twoje zgłoszenie musi być zgodne z arkuszem.
4.Twoja praca musi być wykonana TYLKO i WYŁĄCZNIE przez CIEBIE.
 *Oceniane będzie: wkład pracy, estetyczność, kreatywność.
5.Złe zgłoszenie pracy lub naruszenie jakiegokolwiek podpunktu z tego posta jest automatyczną odpowiedzią na wyeliminowanie zgłoszenia.
6.Twoja praca będzie widniała w ankiecie na moim blogu, dzięki której obserwatorzy mojego bloga będą głosowali za wybraniem pracy.

ARKUSZ WYSYŁANIA:
1. Imię i nazwisko/pseudonim jakim się posługujesz
2.Skąd brałeś kody do pracy.
3.Czy nagłówek z szablonu jest wykonany przez Ciebie, jeśli nie podaj link do pracy i podaj twórcę.
4. Podaj kontakt.
5.Link do pobrania Twojej pracy.

NAGRODY:
1msc. Widnienie Twojego szablonu przez pewien czas na tym blogu; Zestaw stocków; 2 pliki psd; 4koloryzacje; Paczkę modelek
2msc. Paczkę textur; 1 plik psd, 2 koloryzację; Paczkę modelek
3msc. Paczkę stocków; instrukcję; 1koloryzację

Wszystkie inne miejsca nie zostaną pokrzywdzone. Mile widziane będą prace z motywem "Gwiezdnych wojen"!


Jest to pierwszy robiony przeze mnie konkurs, dlatego mam nadzieje, że organizacja będzie przebiegała pomyślnie. Za wszelkie błędy popełnione przeze mnie w trakcie przebiegu konkursu nie będziecie ponosić konsekwencji, a zrobione takowe będą od razu niwelowane. 

2 komentarze:

  1. Cześć.Dodałem cię do spisu!
    Link:http://kataloggraficzny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, dziękuję. Jednak po otwarciu widać, że blog nie istnieje. Mimo to doceniam.

    OdpowiedzUsuń

layout by oreuis [szablonarnia]