sobota, 3 sierpnia 2019

42. Speed


                              
Cześć. Witam Was w kolejnym poście. Tym razem postanowiłam zrobić dla Was coś więcej. Znalazły się również bannery, których już taaak dawno nie robiłam. Jedynie banner z Hanem Solo leżał gdzieś jeszcze w starych plikach.
Co do prac to jestem z nich po części zadowolona, mam nadzieję, że i Wam przypadnie coś do gustu. Moim jedynym problemem jest to, że prace robię na laptopie, który nie wiem dlaczego, pokazuje inne barwy, niż te które rzeczywiście istnieją na pracy. Dlatego też patrząc później na komputerze na posta wszystkie koloryzację są bardziej jaskrawe i nasycone lub zupełnie ciemne. Niektórym pracom nawet dodaję to uroku, ale czasem nie jestem zadowolona z efektu.
Dodatkowo w tym tygodniu miałam okazję i przyjemność stworzyć coś z Erenae. Stworzyłyśmy 2 bledny. 
 Co do dodatków to pokusiłam się o stworzenie koloryzacji, sprawia mi to sporo przyjemności. Sama osobiście podziwiam jak robią to inni. 
Nie przedłużając zapraszam Was do oglądania i pozostawienia po sobie jakiegoś śladu!


 
↑ Praca zainspirowana sygnaturką Erenae przy pomocy pliku PSD ↑

 
 



Współpraca z Erenae 

  


Koloryzacja



6 komentarzy:

  1. Wreszcie udało mi się znaleźć trochę czasu.
    Sygnatura otwierająca post jest obłędna kompozycyjnie.
    Druga również jest bardzo ciekawa, zwłaszcza napisy ładnie wkomponowałaś, aczkolwiek ja dałabym inną kolorystykę tej czcionki.
    W 3 sygnaturce wgl nie widać tych napisów, tak jak piszesz troszkę ta kolorystyka jest w niektórych miejscach za jaskrawa, ale ciekawe ułożenie stocków.
    4 sygnaturka jest taka spokojna, dałabym większy napis ten główny, widzę że aktorka z shadowhunters, oglądasz? Ja wytrwałam tylko do 2 sezonu, jednak główna aktorka mnie irytuje ta Katherine, czy jakkolwiek się nazywa, nie mogłam jej znieść.
    Bardziej mi się podoba koloryzacja w pierwszym banerze, bo w drugim barwa cery jest strasznie przekoloryzowana, jak dla mnie dużo różu na twarzy aż za dużo.
    W następnym bannerze znów przesunęłabym ten napis, bo zastawia praktycznie całą postać, ale łądny kolorek ;)
    Za to blend jest bardzo interesujący. Koloryzacja wymiata, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam,
    Calliste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz! Co do serialu to nie oglądam, pierwszy raz spotykam się z ta nazwą, więc nawet nie wiem o czym jest :)
      Co od koloryzacji nagłówka to moim zdaniem jest troszkę przyciemna, ale no jak pisałam wyżej, robię je na laptopie, na razie nie mam innego wyjścia.
      Pozdrawiam również

      Usuń
  2. Trzecia sygnaturka jet moim faworytem:) Z nagłówków najbardziej podoba mi się druga wersja:) Byłabyś chętna do współpracy? Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najbardziej jestem chętna, skontaktuj się ze mną przez e-mail: natalia.pas022@gmail.com
    Dzięki za komentarz, pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój faworyt to sygnaturka z Loganem Lermanem ♥ Wygląda cudownie! Śliczne kolorki i kompozycja. Pozostałe prace również śliczne.
    Podziwiam też za banerki, mi ciężko wychodzą :)
    Pozdrawiam i życzę weny! ♥

    OdpowiedzUsuń

layout by oreuis [szablonarnia]