piątek, 1 czerwca 2018

20.Romeo i Julia


Witam Was już w troszkę obszerniejszym poście niż zwykle. Mam nadzieję, że to co przygotowałam przypadnie Wam do gustu. Napiszcie jak Wam się podoba. Będę miała kilka wolnych dni, dlatego mam nadzieję, że zregeneruje się i prace będą wychodzić coraz lepiej.Sygnaturka, którą widzicie, a właściwie jej napis jest inspirowany piosenką: Romeo i Julia - sen. 

To piosenka ze spektaklu "Romeo i Julia". Niedawno byłam w teatrze właśnie na takowym wystepię i to co tam widziałam zaszokowało mnie. Tak genialny, wspaniale przygotowany spektakl. Polecam każdemu kto będzie się wybierał! Romeo i Julia 3d water: teatr Buffo. Cały czas mam przed oczyma sceny, a piosenki przychodzą mi same do głowy :) Mogłabym pisać i pisać o tym i cały czas zachwalać pracę jaką w to włożyli, ale żeby Was nie zanudzić już skońćzę i zapraszam do oglądania. 





 






Jeśli byliście na tym spektaklu koniecznie dajcie znać jak wam się podobał!

2 komentarze:

  1. Wiem jak to jest kochać spektakle. Ja ostatnio zamęczam moich znajomych soundtrackiem z Hamiltona, bo Broadway'owskie piosenki opanowały moje życie ostatnio. xD Dobrze, ze polecasz Romea i Julię <3

    Prace w tej notce są boskie. Mój faworyt to pierwszy nagłówek, bo idealnie wpada w moją ulubioną estetykę :D Oby więcej takich notek.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc widać nie jestem sama w zamęczaniu piosenkami ze spektakli :P
      Co do prac to dziękuję, cieszę się, że przypadło coś do gustuv <3

      Usuń

layout by oreuis [szablonarnia]