piątek, 25 maja 2018

19. New template

   

Jak mogliście zauważyć już istnieję nowy szablon. Stworzony w całości przez (c)Szamankę. Jest to graficzka, która współpracuje z blogiem: Bajkowe Szablony. Zachęcam do odwiedzenia strony! Co do dzisiejszej grafiki to nie można ukryć, że nie jest wiele. Jednak staram się dopracowywać jeszcze bardziej moje prace, a nadal nie mogę zebrać się w czasie. Dlatego mam nadzieję, że nacieszycie sie dzisiejszą notatką.
Zapraszam do oglądania i pisania jak się podoba ^^




TEXTURy zrobione przeze mnie. Nie jestem w tym zbytnio dobra, jednak mam nadzieję, że się przydadzą. Jak to mówią: praktyka czyni mistrza.



Jak się podoba nowy szablon?

4 komentarze:

  1. Jest śliczny, ale jestem zawiedzona.
    Myślałam, że trafiłam na blog z opowiadaniem o Więźniu Labiryntu :((
    Swoją drogą - blog graficzny zamawia szablon? XD
    To trochę mylące, ahahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jst to blog graficzny, a że uwielbiam Więzień labirytnu chciałam aby wchodzenie na niego dawało mi jeszcze więcej radości. Tak, zamówiłam szablon, ponieważ jak na razie uczę się kodowania i nie jestem w stanie stworzyć takich pięknych arcydzieł :) Reczywiśćie może być mylące, ale mam nadzieję, że kiedyś się nauczę. Pozrawiam ^^ Swoją drogą zauważyłam, że również lubisz Więznia, dlatego miłoby mi było jak znasz jakiś blog z nim związany abyś mi go podesłała ;)

      Usuń
    2. Nie widzę nic dziwnego w zamawianiu szablonu :D Na co dzień robię szablony dla innych, a na moje opowiadanie zamawiałam na ówcześnie działającym Panda Graphics :D (swoją drogą to w tej ekipie uczyłam się robić szablony za czasów królowania onetu; blog niestety jest teraz "prywatny", a szkoda. Był tam kawał dobrej grafiki...)

      Tak swoją drogą, jeśli chcesz nieco się poduczyć, możesz zerknąć czasem na zrób ze mną szalblon lub, jeśli podstawy już masz, do szkółki CSS, gdzie wraz z Netką opisujemy co i jak w cssie, przy czym w odróżnieniu od innych bloggerek, staramy się wkładać w to jak najmniej "profesjonalnego" słownictwa (w końcu pamiętam, jak pisałam doktorat przed komputerem, próbując ogarnąć -selektory- i inne głupoty).

      Z innej beczki - podoba mi się Twój blog. Tam jakoś mam, że jak robię komuś szablon, to po cichu, tajnie obserwuję go co jakiś czas. Masz na prawdę ciekawe pomysły, dobrą jakość wykonania prac i myślę, że w przyszłości z powodzeniem możesz zostać i szabloniarką ;) W razie czego: służę pomocą, jeśli się zdecydujesz na rozwinięcie działalności i będziesz miała problem z czymkolwiek, pisz, spróbuję pomóc ;)

      Pozdrawiam, S z KS i BS

      PS: O raju, ile tych "S" xD Podoba mi się dodanie koloryzacji do nagłówka ;)
      I przy okazji, skoro i tak rozpisałam się całą litanią, skorzystam z okazji i zaproszę na moje opowiadanie (chwilowo zawieszone do czasu zdania magisterki xD) Mrok Weiry, o ile lubisz klimaty dynamicznego pseudofantasy ;)

      Usuń
    3. O bardzo dziękuję za linki, na pewno będę wpadała i się uczyła :)
      Dziękuję również za miłe słowa i oby się spełniło to co mówisz. W razie potrzeby będę wiedziała gdzie szukać pomocnej dłoni.
      Cieszę się, że koloryzacja do nagłówka się podoba, chciałam dodać troszkę zieleni aby jeszcze bardziej wpasowywało się w nagłówek ^^ Jednak nie chciałam za bardzo zmieniać tak dobrze wykonanej roboty.

      Ps. Do opowiadania na pewno zajrzę!

      Dzięki jeszcze raz i pozdrawiam!

      Usuń

layout by oreuis [szablonarnia]