piątek, 30 sierpnia 2019

44. Variety


Cześć wszystkim. Jak na razie z moją aktywnością nie jest źle choć wiem, że od września systematyczność postów zmieni się na pewno. Jednak ten post jest dla mnie samej zaskoczeniem bo zrobiłam textury! Za każdym razem kiedy się do nich zabieram, od razu lądują do kosza. Tym razem jestem w miarę zadowolona bo muszę przyznać, że to co robią inne graficzny jest niebem, a ziemią. Mam jednak nadzieję, że ktoś skusi się je pobrać i może użyje do swojej pracy ^^ To moje czwarte texturki, więc cały czas się uczę. Możecie ocenić jak mi to idzie. Będę wdzięczna za jakieś rady (skąd brać dodatki, co dodać żeby fajnie się wszystko komponowało) .
Dodatkowo post obfituje w różnorodność. Pojawiły się nawet ikonki, sama nie wiem co o nich sądzić. To nie jest mój ulubiony format. 
Mam jeszcze jedną informację. Ostatnio natchnęło mnie żeby sprawdzić kiedy założyłam bloga. Okazało się, że było to 1 stycznia 2018! Przegapiłam urodziny bloga- co prawda nie byłam wtedy aktywna, więc trzymajmy kciuki aby następne urodziny były bardziej bogate :D 
Bez przedłużania, zachęcam do oglądania i  zostawienia śladu po sobie. 

            









6 komentarzy:

  1. Hej. To, że wysłałam ci plik PSD do mojej pracy kiedy o to prosiłaś nie upoważnia cię do edytowania go i wstawienia pracy o identycznym układzie z identycznymi użytymi kształtami/teksturami. Dla bezpośredniego porównania: https://funkyimg.com/i/2WArx.png. To co zrobiłaś to plagiat w czystej postaci. Inspiracja to jedna sprawa, ale to jest przerobienie mojej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez nie przepadam za ikonkami! Tylko niestety nie tylko w tworzeniu, nie lubię tego formatu samego w sobie i rzadko kiedy jakieś ikonki mi się podobają. Jednak muszę przyznać, że twoje ikonki mi się podobają. (och, elmo taki koneser normalnie, jak wybrzydza) Najbardziej podobają mi się ikonki w kolorystyce fioletowo -pomarańczowej, są cudowne.
    Jestem absolutnie zakochana w pierwszej sygnaturce(tej w kolorystyce niebiesko - żółtej). Jak ja kocham to połączenie kolorów. Jak już przy tej kolorystyce jesteśmy, to pierwszy baner to mój faworyt z banerków i nie mogę się napatrzeć <3
    Nagłówek z anakinem na pierwszy rzut oka wydał mi się bardzo ciekawy. Nie zrozum mnie źle, dalej taki jest, jednak jak zauważyłam mały pomarańczowy fragment, to nie mogłam przestać na niego patrzeć. Zakładam, ze nie miało tak być, więc wspominam. I jeśli miałabym się jeszcze do czegoś przyczepić, to zawsze mierzi mnie, jak na pracy postać ma niebieską skórę. W głowie automatycznie włącza mi się płyta z piosenką ze smerfów. Gdyby zostawić tylko niebieską poświatę na mieczu, nagłówek byłby dla mnie idealny, bo układ ma super i bardzo mi się on podoba. Ach, ta wredna elmo, siedzi i się czepia XD
    W drugim nagłówku również podoba mi się układ, kolory ze sobą grafa i wszystko jest na swoim miejscu. Ale najbardziej mi się podoba użycie pngsów(listki,domki, etc.), bo jestem fanką prac w tym guście. Jednak przyczepię się (znowu, wybacz mi moje czepialstwo xd) tylko do tego, ze napis jest troszkę mało widoczny i ciężko się go czyta.
    A tekstuki pobieram, bo jestem ciekawa co zmajstrowałaś. Dam potem znać czy fajne :p
    Pozdrawiam cię cieplutko <3
    Elmo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te wszystkie słowa :) Również za "czepianie się", doceniam i tym bardziej mnie cieszy, że ktoś chciał pochylić się bardziej nad pracami ^^
      Co do textur to sa one bardzo amatorskie...choć mówią, że praktyka czyni mistrza.
      Pozdrawiam ciepło i czekam na opinie textur <3

      Usuń
  3. Pierwsza sygnaturka pierwszy rząd ikonek i nagłówek to zdecydowanie faworyty w tym poście <3 Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace! Też kiedyś zajmowałam się grafiką, ale chyba nie można było tego tak nazwać, gdy patrzę na Twój cały zbiór :D
    Wszystko naprawdę śliczne, koloryzacje też fajne. Pozdrawiam i życzę weny.
    [sekretny-klub]

    OdpowiedzUsuń

layout by oreuis [szablonarnia]