piątek, 10 sierpnia 2018

29.Pierwsze tekstury!


Witam Was w kolejnym tygodniu. Wam też tak szybko zleciał pierwszy miesiąc lipca? Za niedługo szkoła... Niestety nie jestem tym faktem uszczęśliwiona, czekają mnie zmiany. 
W dzisiejszym poście mam dla Was sporo dodatków z czego się bardzo cieszę. Tak jak mówiłam ostatnio chciałabym zrobić jakieś teksturki i coś tam mi się udało. Wiem, że to odbiega od profesjonalizmu i nie są one w 100% idealne, ale starałam się żeby było wszystko użyteczne i ciekawe. Robiłam to po raz pierwszy, tak naprawdę nie wiedząc jak się do tego zabrać. Metodą prób i błędów oraz z podpowiedzią MoherowejSmerfetki (gorąco pozdrawiam) wszystko zostało zrealizowane.  
Mam jednak nadzieję, że spodoba Wam się to co przygotowałam i zechcecie ich użyć. Koniecznie dajcie znać jak użyjecie ich w swoich pracach :)
To jeszcze nie koniec przyjemności. Razem z MoherowąSmerfetką z bloga HG - Graficzne bicie serca zaczęłyśmy współpracę. Stworzyłyśmy 4 nagłówki, dwa z nich znajdują się u mnie, dwa kolejne będą właśnie tam na blogu. Muszę również podziękować Wam za wszystkie rady dotyczące ikon! Myślę, że się przydały bo z niektórych ikonek jestem nawet zadowolona. Dajcie znać co o tym sądzicie. 
Jeśli macie jakieś propozycje, piszcie w komentarzach, a jeśli chcesz ze mną współpracować pisz tutaj.


 



Współpraca ↑





14 komentarzy:

  1. Witaj 😘
    Świetne prace . Gratuluję twoich pierwszych texturek 😄 Prace mi sie podobają i widać, że lepiej ci wychodzą te ikonki. Drugi ich rząd jest najlepszy, mają piękne kolorki 😍 A druga sygnatura i drugi nagłówek są prześliczne ❤
    Pozdrawiam i czekam na tamte dwa naglowki ze współpracy u Moherowej 😄😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i dziękujemy 😊 To dobrze, że komuś się podobają ikonki bo ja do swoich prac zawsze podchodze krytycznie i nie umiem ich oceniać obiektywnie 😁 Dobrze posłuchać czyjejś opinii.

      Usuń
  2. Ikonki wygrały wszystko <3 Są cudowne! W wolnej chwili wrócę po dodatki.
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Mam nadzieję, że textury będą służyły.
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Wow Wow, dodatki tak bardzo <3
    Pobieram obie paczki tekstur. Widać, ze się starałaś tworząc je.
    Cieszę się, że wyszły ci tak dobrze. Moje pierwsze tekstury, które pokazałam blogsferze były jakąś wielką pomyłką udającą tekstury, a twój start jest serio dobry. :D

    Pierwsze ikony i nagłówki kradną me serce i zostają moimi faworytami tego posta. <3
    Dziękuję za pozdrowienia i również pozdrawiam, kochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dodatki się podobają. To prawda staralam się żeby wyszły jak najlepiej, ale i tak z efektów nie jestem zadowolona. Mam nadzieję, że będę godnie Ci służyć :)

      Dziękuję za opinię i czekam na Twój post ❤

      Usuń
  4. Naprawdę bardzo ładne prace! Podziwiam Cię za wykonanie teksturek. Mi nigdy nie wychodzą.. XD
    Najbardziej podobają mi się pierwsze ikonki.
    Pobieram teksturki!♥

    Pozdrawiam, Danni xx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Zanim doszło do tych teksturek miałam tyle prób ;) Praktyka czyni mistrza, dlatego wierzę i trzymam kciuki za Ciebie. Mam nadzieję, że będą tekstury służyć 😊
      Również pozdrawiam ^^

      Usuń
  5. Jak ja lubię ikonki, a tak bardzo nie umiem ich robić. Nie mam cierpliwości do takich małych rozmiarów XD
    To znaczy oczywiście, że bardzobardzobardzo mi się podobają! Są idealne ♥
    Tak samo sygnatury, chciałabym umieć je robić ale wychodzą jakieś ewenementy XD Moim faworytem z tej notki jest sygnatura z Meridą! Jest śliczna ♥
    Nagłówki to absolutne sztosy, od kolorów po kompozycje - wszystko mi się podoba. 1 i 3 to moi faworyci, ogromnie mi się podobają. Do tego 3 mogłabym po raz pierwszy od niewiadomego czasu wejść z wami w współpracę i spróbować zrobić pod niego szablon, jeśli wyraziłybyście na to zgodę (jeśli tak, to prosiłabym jeśli jest jeszcze w pliku .psd o przesłanie na email k4sperr@gmail.com) ♥
    Banery też trzymają poziom - to jest jedyny graficzny dodatek, którego nigdy nie próbowałam robić, może pora chociaż raz sprawdzić swoje siły w tym temacie xd
    Tekstury wyszły ci świetnie, ja też kiedyś robiłam ale raczej nazywam je dramatem niż faktycznie teksturą haha, choć czasem postanowię użyć aż jednej z nich hehe :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej! Dziękuję za miłe słowa ❤ Co do ikonek zawsze możesz robić większy rozmiar, a później pomniejszac - to naprawdę dużo daje 😁 co do sygnatur to wiem co czujesz, ja ze swoich rzadko kiedy jestem zadowolona, ale powiem szczerze, że nalecialo mnie na robienie właśnie sygnatur z bajek i strasznie przyjemnie mi się je robi ;)

    Co do współpracy to jak najbardziej obie jesteśmy za! Tylko jest pewien problem, a mianowicie plik psd, którego już nie mam...Czy chciałabyś zrobić z tego zamknięty szablon?

    Co do bannerów to koniecznie daj znać jak coś będziesz robić 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo jestem niezmiernie szczęśliwa, że jesteście za! Spróbuje zrobić pracę w terminie do 2 tygodni, bo do 19.08 mam deadline, przez który nie mam życia XD

      Usuń
  7. Powiem ci, że jak na 1 texturki w życiu, to są mega ❤️ Moje były tak okropne, że aż nie mogłam na nie patrzeć xD Nie pamiętam czy je w końcu opublikowałam, czy nie, ale uwierz na słowo fuj ... A te są mega i aż je pobiore :3 Z prac najbardziej podoba mi się 2 nagłówek i 2 sygnaturka, ale poradziłabym ci, żebyś przy wyborze stylu textu zobaczyła jaką masz ustawioną opcję ( z ostre, twarde, mocne, łagodne itp.) bo tam można ustawić sobie łagodność tak jakby :3 Wtedy praca jest na 1 planie, a tekst jest jedynie dodatkiem. Nie wiem czy o tym wiedziałaś, ale jak tak to oki 😉 Z radami zawsze do usług! 😁💖 Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Mam nadzieję, że texturki będą służyły ^^ Dziękuję za radę, niby wiedziałam, ale kiedy robię tekst to faktycznie nie zwracam na to uwagi :)
      Pozdrawiam również i dziękuję za znalezienie czasu <3

      Usuń

layout by oreuis [szablonarnia]