czwartek, 19 lipca 2018

25.Inspiracje filmowe


Witam w kolejnym poście. Dzisiejsza notka jest bardziej rozbudowana niż zwykle. Mogę nawet powiedzieć, że jestem zadowolona z prac, które wykonałam. Wybrałam motyw filmowy, nabrałam mnóstwa inspiracji i przelałam je do prac. Do jednego z nagłówków z filmu "Zanim się pojawiłeś" mam jakiś sentyment. Tworząc go nawet słuchałam soundtracku. Myślę, że po raz pierwszy od jakiegoś czasu mam mnóstwo pomysłów, a tworzenie przyspawa mi jeszcze większej satysfakcji niż dotychczas. Dodatkowo mogę powiedzieć, że chyba na razie koniec ze zmianami szablonów. Ten, który jest aktualnie zaspokaja moje potrzeby. Wiem, że post nie pojawiał się już ponad tydzień, ale dzięki temu prac jest więcej i są dopracowane. Mam nadzieję, że chociaż troszkę zatęskniła się Wam moja twórczość. Żeby Was nie zamęczać długim wstępem zapraszam do oglądania.


http://funkyimg.com/view/2JCn6
 



Dajcie znać jak się podobają prace i czy chcecie długie wstępy

2 komentarze:

  1. Ostatni nagłówek bardzo mi się podoba, najbardziej z tych trzech ♥ Środkowy banerek też bardzo fajny, ma taki ciekawy klimacik :D

    OdpowiedzUsuń

layout by oreuis [szablonarnia]