sobota, 23 czerwca 2018

22.Moving pictures


Witam, już chyba wszyscy skończyli szkołę na rok 2017/2018 i nadeszły upragnione wakacje, dlatego wszystkim chciałabym życzyć OGROMNEGO wypoczynku.
W dzisiejszym poście przyszłam z poprawionymi tapetami. Mianowicie mam na myśli ich rozdzielczość i styl wykonania. Mam nadzieję, że przypadnie Wam coś do gustu. Dodatkowo zrobiłam banner z postacią męską. Jest to moja pierwsza praca z taką sylwetką co jest dziwne biorąc pod uwagę ilość lat spędzonej przy grafice.
Jako iż nie mam dzisiaj weny twórczej do pisania nie będę przedłużać posta. Zapraszam do oglądania tego co dla Was przygotowałam.




SYGNATURKI

BANNERY

TAPETY
 

KOLORYZACJE


Bardzo podobają mi się notki, które zawierają w sobie gifa, dlatego postanowiłam, że u mnie będą się one również pojawiały





4 komentarze:

  1. Trzecia sygnaturka skradła moje serce :) Jest cudowna! Bardzo też podobają mi się twoje bannerki :) Powinnaś robić ich więcej. Fajnie byłoby też zobaczyć jakiś nagłówek.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ;) W następnym poście myślę, że nagłówki już się pojawią. Jako iż zrobiłam się trochę leniwa wolałam zrobić coś mniejszego niż bawić się z nagłówkami, ale ostatnio podebrałam wiele inspiracji i będę je wcielać z życie :P
    Pozdrawiam również!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszą sygnaturką wygrałaś ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z niej jestem najbardziej zadowolona :) Ciesze się, że się podoba.

      Usuń

layout by oreuis [szablonarnia]