sobota, 10 marca 2018

12.Tygodnie choroby


Cześć, witam Was po raz kolejny. Bardzo się cieszę, że gości na tym blogu coraz więcej osób. Bardzo dziękuję za wsparcie, zamówienia i komentarze. To bardzo miłe z Waszej strony. W tym poście niestety nie mam dla Was za wiele, od tygodni choruję i co raz bardziej mnie rozkłada, a ja nie miałam zbytnio ochoty na to żeby siedzieć jeszcze przed komputerem i próbować wskrzeszać moje siły do zrobienia prac. Żaby Wam to wynagrodzić robiłam 4 koloryzację żebyście i Wy mieli pożytek z tego posta. Mam nadzieje, że Wam się spodobają. W pierwszej sygnaturce jest użyta jedna z nich oraz w bannerze. Także możecie zobaczyć jak prezentują się na pracach. Swoją drogą zamówiłam szablon na bloga, mam nadzieje, że niebawem zamówienie zostanie wykonane. Sama jeszcze nie potrafię od zera tworzyć takich cudeniek, ale możliwe, że któregoś dnia...
Ale najpierw powinnam skupić się na egzaminach w szkole... Trzymajcie kciuki, żebym wytrzymała jeszcze tych kilka miesięcy oraz piszcie co tam u Was?

 




Dodatkowo zapomniałam wspomnieć w ostatnim poście, że  textury w ostatnim tygodniu nie były mojego autorstwa, wszystko oczywiście było napisane w paczce po pobraniu, ale zapomniałam zawrzeć tego na widoku wszystkich ;)




2 komentarze:

layout by oreuis [szablonarnia]