sobota, 3 marca 2018

10.Post uczeniowy?


Witam wszystkich! Jak się czujecie? Ja w ostatnim czasie próbuje się zmotywować do nauki. Wszyscy cisną, ale na szczęście po kwietniu będzie luz. Ja z utęsknieniem czekam na wakacje. Postanawiam coś zrobić żeby było urozmaicone. Wiem, że to jeszcze daleko i może się wiele zmienić, ale warto pomarzyć, prawda? :D W wolniejsze chwile mam zamiar obejrzeć TYLE seriali, jeśli macie jakieś do polecenia to też piszcie śmiało. Nie obrażę się jeśli zawrzecie jeszcze jakieś ciekawe książki.
Co do prac w tym poście to jest to tak zwany przeze mnie post uczeniowy. To znaczy,że każda praca oprócz ikon jest stworzona z instrukcji w celu nauki. Absolutnie nie śmiem twierdzić, że prace są mojego pomysłu. Owszem wykonanie jest moje ale zgodne z instrukcją Callton. Robi świetne prace, niestety zakończyła już dawno swoją działalność, ale nie oznacza to, że jej pomysły i twórczość zniknęła. Uznajmy więc, że jest to także upamiętnienie ;) W dobrym znaczeniu tego słowa.
Natomiast ikonki to już mój pomysł i moje samodzielne dzieło. Jestem zadowolona bo dopiero 3 razy robiłam ikonki i muszę przyznać, że nie idzie mi to dobrze. Ale jak to mówią: praktyka czyni mistrza.
Zapraszam więc do oglądania:









Paczki od teraz są pod hasłem: Wszystko znajdziecie w regulaminie!









2 komentarze:

  1. Druga sygnaturka jest wspaniała! ♥ Uwielbiam zastosowaną koloryzację i kompozycję. Wyszła perfekcyjnie.
    Co do ikonek, to spokojnie - są lepsze niż moje, a staram się nauczyć je robić od 6 lat (i marne tego efekty, nie portafię skleić czegoś ładnego w tak małym rozmiarze). Najbardziej podoba mi się pierwsza z nich.
    Zachwycił mnie także drugi nagłówek, najbardziej przez kolory. Być może ułożenie napisu jest nieco niefortunne, jednak po to się uczymy, by odnajdywać nowe idee graficzne. ;)
    Teksturki są super, przypominają mi prace william-br albo so-ghislaine z deviantarta. Pobieram, przydadzą się (Acepto y ajusto - na starved-souls.blogspot.com)!
    Z seriali na pewno polecę mojego najświeższego faworyta - Altered Carbon (sci-fi). Do tego Handmaid's Tale (dystopia) i Penny Dreadful, jeśli szukasz czegoś nadnaturalnego.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo! Napisy akuratsą moje więc faktycznie mogą nie pasować, ale nie chciałam wszystkiego zgapiać, musiałam dodać coś od siebie. Doceniam za uwagę. Textury, owszem są z devinarta. Kiedy pobierze się je wszystko jest napisane w instrukcji, a przez moją roztargnioność nie napisałam w poście, że właśnie nie są mojego autorstwa. Oczywiście przyznaję się do błędu i przepraszam, a dziękuję za uwzględnienie tego. Nie chcę edytować specjalnie notatki, dlatego poprawię się w następnej odezwie :P
    Dzięki wielkie za polecenie seriali!
    Również pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

layout by oreuis [szablonarnia]