sobota, 18 sierpnia 2018

30. Kolejne współprace


Cześć :) To już 30 post, wiem, że może to dla niektórych mała liczba, ale ja jestem z siebie dumna, że wytrwałam, dodając w miarę regularnie posty. Dzisiaj niestety nie mam dużo do pokazania, tak wyszło. Jednak tak mi się spodobało robienie textur! Mam w zanadrzu wiele różnych rodzai, ale nie będę dodawała wszystkiego na raz bo kto wie kiedy się przyda jakiś zapasik.
Dodatkowo zawarłam kolejną współpracę. Tym razem próbowałam swoich sił z Danni. Drugi nagłówek znajdziecie u niej, serdecznie zapraszam.
No i nie da się nie zauważyć, że po raz kolejny (chyba setny)zmieniłam szablon. Jak Wam się podoba? Dajcie znać czy lubicie takie częste zmiany? U mnie tkwi chyba taki problem, że każdy szablon według mnie jest piękny i każdy zasługuje na pokazanie, a ja lubię zmiany :)
Teraz już nie przedłużam i zapraszam do oglądania i pobierania. Pamiętajcie jednak żeby zapoznać się z regulaminem.




Współpraca




Jeśli chcesz cokolwiek pobrać, kliknij na obrazek






11 komentarzy:

  1. nowy szablon jest przecudny <3 Ahh kocham <3 Osobiście sama nie jestem fanka częstych zmian, ale na tym blogu ty jesteś szefową. :3 A akurat szablony to jest taka rzecz, którą można często zmieniać na lepsze i próbować nowych. :3
    Rozkręciłaś sie z tymi teksturami. Bosko. Bardzo sie cieszę, że ci wychodzą. :]
    Bardzo ładnie wam wyszła współpraca. Fajnie też ci ostatnio wychodzą kompozycje gdzie sa 3 postacie - teach me master. <3
    Pobieram dodatki graficzne z tego posta.
    Pozdrawiam i czekam na kolejną notkę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 A te textury sprawiają mi taka przyjemność w ich robieniu! Co do kompozycji to staram się próbować nowych rzeczy, a mam wrażenie, że tam gdzie są 3 modelki praca jest bogatsza i ciekawsza ;) Dzięki też za pobranie dodatków, oby Ci służyły.
      Pozdrawiam również ♡

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się główny! Tylko zmień datę, żeby była krótsza, no i w statystyce, żeby były sam tekst bez tego "tła". No i mi tam nie przeszkadzają częste zmiany i gdybym miała czas, zmieniałabym swój główny co dwa tygodnie hahah Co do prac najbardziej podoba mi się trzeci nagłówek ;D
    Acepto y ajusto
    pobieram stocki, koloryzacje i teksturki ;>
    pozdrawiam milutko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Co do szablonu to dzisiaj już jest wiadomo, że będzie kolejny nowy szablon z moim nagłówkiem więc nie przyzwyczajajcie się do tego stylu xd
      Mam nadzieję, że dodatki będą służyły!
      Pozdrawiam również <3

      Usuń
  3. Cieszę się razem z tobą z osiągniecia 30 postu, oby jeszcze x razy więcej ^^
    Szablonik jest piękny, ja nie mam problemu ze zmianami :D
    Co do prac, to moimi faworytami jest pierwszy i współpraca ^^
    Może miałabyś chęć na współpracę ze mną? ^^
    Pozdrawiam xx

    ps: pobieram dodatki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardz :) Co do współpracy to jak najbardziej! Napisz do mnie.
      Mam nadzieję, że dodatki będą dobrze służyły :)
      Pozdrawiam również ♡

      Usuń
    2. mogłabyś proszę podać mi maila? ^^

      Usuń
    3. Napisałam do Ciebie przez google+ daj znać czy wiadomość doszła :)

      Usuń
  4. Świetne prace! *.* Pierwszy i ostatni nagłówek najbardziej wpadły mi w oko. Moim zdaniem to perełki tego postu <33
    Co do szablonu głównego, też ci się udał. Nagłówek wyszedł ciekawie i jeszcze ta kolorystyka :* Ciemne kolorki świetnie ze sobą współgrają :* Czekam na kolejny post i pozdrawiam cieplutko :** <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ojejku! nagłówek z Vanessą jest cudowny! Musiałam to napisać, baaaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

layout by oreuis [szablonarnia]